aizat af5 and me

aizat af5 and me

~find this blog in google ~

letters for my blog visitor

Khamis, Jun 02, 2011

aku nak jadi muscle man !!!

ok , sekarang kena pegi ke gym ak dpatkan bdan muscle2 , tp ada ke duit tu .. ada memang ada tapi ckup ke jd ahli .. ckup mmg lah cukup .. cme aku ni segan dowh .. selalu g sna aku tgok aku sorang je bdan x de muscle = dah nme bru masuk ..
tp x kan aku je g sorang ...
dr dulu aku g gym sorang22... boring gler kalo g sorang2 ..
kwan2 aku smua duk kt ts.gombak .. dah tmpt tu jam gler .. dorang pun mlas nak dtg kt danau kota
punye fitness fit .

kawan2 aku lg lah bru pg sekali dah berhenti ..hahahah kelakar kan .. aku ada lah smpi 2 minggu g dlam sebulan .. lpastu aku berhenti , cuti pg lagi .. lpastu berhenti lagi
cam mne nak kurus n jd muscle man!! hehehehehe ni smua terpengaruh ngn rakan2 aku yg hangat2 tahi ayam .. = tapi skrg spew nak berjaya , ko or kwan ko ?? errr cube buat sesuatu x yah nak ikut kwan !!! lol

Tiada ulasan:

Catat Ulasan