aizat af5 and me

aizat af5 and me

~find this blog in google ~

letters for my blog visitor

Rabu, Jun 01, 2011

aku nak wat blog pasal .... ok x??

aku nak buwat blog lg 1 mengenai cerita karya aku sendiri , aku ni dah lme jatuh hti dgn kerjaya penulisan ... aku kan ske berimaginasi so aku ske mereke cite, hahahaha ok x??
ni aku tnjukkan gmbr2 ni bukan pasal nak tiru hasi karya dorang ni , aku nak bg contoh...
korang fham ke x??? tp aku nak buat blog lg 1 kena ada nma yg sesuai utk kerjaya sperti itu ...
blog aku yg akan dibuka tidak lma lg adalah d'bwah pentadbiran www.imansinclair.blogspot.com .. so korang dah leka dgn bce blog bru aku tu nnt jgn lpe jenguk blog pentadbir jge..
nama blog yang mungkin akan ku beri :
1-www.novelku.blogspot.com
2-www.jejakafantasi.blogspot.com
3-www.novelimansinclair.blogspot.com
4-www.signature.blogspot.com
5-www.supernovanovel.blogspot.com
6-www.qwertyuiop.blogspot.com
hihihihi tgok je lah mne yg aku nk pilih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan