aizat af5 and me

aizat af5 and me

~find this blog in google ~

letters for my blog visitor

Rabu, Jun 01, 2011

complain & blog baru


ni blog no2 aku yang aku kabor kat korang tu .http://jejakafantasy.blogspot.com/ .. hihihi ok x .. korang jgan lpew slalu kunjung 2 blog aku ni..!!

korang mesti tertanya-tanya npe aku letak gmbr cheese .. ni sbb ada lah budak klas aku ni ,nme dia x tau ( x boleh dibagitahu ) .dia kata lah kt aku npe post aku yg td tu mcm x gentleman nyer post.. bnyk gmbr novel pompuan..~ ni aku nak terangkan.. ini sbbnyer aku search kt google aku x tahu nak tulis apa untuk dpt gmbr novel .jd aku cme kenal sorang je penulis novel iaitu ain maisara .aku type lah ain maisara . kuar lah buku yg cam tu .. ~ eerr cheesemal .. spew tu ? x de sapa kenal ..hahahakkk

Tiada ulasan:

Catat Ulasan