aizat af5 and me

aizat af5 and me

~find this blog in google ~

letters for my blog visitor

Jumaat, Jun 03, 2011

saudara apa kalo cakap psal saudara sendiri~

erghh .. dah post kt fb aku ckap aku fat n poyo ~~
= yang tu aku x kesah pun
tapi ada yg kte nak block aku ..
=perkataan tu lah yg aku pling sedeyh dengar
yg tu x pe lg , ni ada saudara aku yg block aku ..
= i still can't accept .. erghh bengang tau ~
erghh bukan aku buat apa2 pun .. tnya kabar or bertegur sapa pun x bole ke ??
= lpastu kte aku sibuk ..
islam pun galalkkan bertegur sapa ..dah lme x jmpe so tgur lah dlm fb ..tu pun kaco ke??
=x puas ati ..
aku harap aku akan duduk kt seoul ,korea satu ari nanti dan lpekan kisah duka ..hahaha

kesedihan yg teramat sangat ~ aku harap nasib aku akan berubah lg baik ..insyaallah..
doa-doakan lah utk aku ..amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan